szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ha fizetünk azért, hogy pihenjünk valahol, és másokon múlik a komfortérzetünk, akkor talán jogos, hogy vannak elvárásaink. Persze senki sem szeretne a problémás vendég lenni, de érdemes elgondolkozni, mik azok a dolgok, amelyeket egy flancos szállodában eltűrűnk, pedig nem is kellene.

Trükkös számlák, lehúzós árak, felvágós és tolakodó személyzet - ezek olyan problémák, amelyek talán már fel sem tűnnek, elvégre egy drága szállodában az átlagember örül, hogy egyáltalán ott lehet. Matt Rudd, a The Sunday Times újságírója azonban összegyűjtötte azokat a panaszokat, amelyekkel gyakran találkozik az ember, és bár több közülük talán erős túlzás, vitaindítónak egészen biztos jó lehet, ráadásul Rudd tanácsokat is ad a sok kritika mellett. Ugyanakkor indulatosan kiköti: nem szabad csöndben maradnia a vendégnek, és ha kell, kérje a panaszkönyvet. Ugyanis pihenésünkért mi fizetünk, jogosan várjuk el a tiszteletet, és igenis lehetnek egyéni igényeink.

Toplistánkat a travelline.hu oldalon olvashatja el, kattintson!

„A csodálatos magyar sziporkázó játéka” – több külföldi lapnál is az elődöntő legjobbja volt a szép gólt szerző Szoboszlai Dominik – videó

„A csodálatos magyar sziporkázó játéka” – több külföldi lapnál is az elődöntő legjobbja volt a szép gólt szerző Szoboszlai Dominik – videó

Hová tűnt Simicska Lajos? Tíz évvel a G-nap után megnéztük, mi lett a cégbirodalom sorsa

Hová tűnt Simicska Lajos? Tíz évvel a G-nap után megnéztük, mi lett a cégbirodalom sorsa

Deutsche Welle-elemzés: Az AfD, Musk és társaik a világuralomról álmodnak

Deutsche Welle-elemzés: Az AfD, Musk és társaik a világuralomról álmodnak

Blikk: Fegyelmi eljárást indítottak három rendőr ellen a Budapesten meggyilkolt japán nő ügye miatt

Blikk: Fegyelmi eljárást indítottak három rendőr ellen a Budapesten meggyilkolt japán nő ügye miatt