szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte...

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte csütörtökön a vállalat. Az adózott eredmény 82 százalékkal 189 millió euróra emelkedett.

A jó eredményekhez hozzájárult az is, hogy a vállalat fokozatosan saját kézbe veszi a kiskereskedelmi értékesítést, hogy lehetőség szerint minél jobban függetlenítse magát a nagykereskedőktől. Jelenleg mintegy 500 boltot visznek, a cél az, hogy néhány éven belül a csoport forgalmának nagyjából felét a saját üzletek adják.

"Amit mi csinálunk, az hosszútávfutás" – színfalak mögött az Ivan & The Parazollal

"Amit mi csinálunk, az hosszútávfutás" – színfalak mögött az Ivan & The Parazollal

Nagy Márton elmagyarázta, miért lett olyan rossz a magyar gazdaság idei éve

Nagy Márton elmagyarázta, miért lett olyan rossz a magyar gazdaság idei éve

Figyelmeztetni fog a silány alkalmazásokra a Play Áruház

Figyelmeztetni fog a silány alkalmazásokra a Play Áruház

Ezek most a legmegbízhatóbb autók

Ezek most a legmegbízhatóbb autók