szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte...

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte csütörtökön a vállalat. Az adózott eredmény 82 százalékkal 189 millió euróra emelkedett.

A jó eredményekhez hozzájárult az is, hogy a vállalat fokozatosan saját kézbe veszi a kiskereskedelmi értékesítést, hogy lehetőség szerint minél jobban függetlenítse magát a nagykereskedőktől. Jelenleg mintegy 500 boltot visznek, a cél az, hogy néhány éven belül a csoport forgalmának nagyjából felét a saját üzletek adják.

Szijjártó: Helyes döntés volt, hogy semmilyen módon nem avatkozunk be a román választásba

Szijjártó: Helyes döntés volt, hogy semmilyen módon nem avatkozunk be a román választásba

Öt év múlva csak egy primitív vicc lesz, amit ma látunk magunk körül – csak lehet, hogy tíz év múlva már senki nem fog nevetni

Öt év múlva csak egy primitív vicc lesz, amit ma látunk magunk körül – csak lehet, hogy tíz év múlva már senki nem fog nevetni

Hétvégén is fizetős lehet a parkolás Erzsébetvárosban

Hétvégén is fizetős lehet a parkolás Erzsébetvárosban

Jó, de mi értelme van otthon egy robotnak? Kiviszi a szemetet, porszívózik, főz – videón, mi mindenre képes a Tesla Optimus

Jó, de mi értelme van otthon egy robotnak? Kiviszi a szemetet, porszívózik, főz – videón, mi mindenre képes a Tesla Optimus