szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte...

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte csütörtökön a vállalat. Az adózott eredmény 82 százalékkal 189 millió euróra emelkedett.

A jó eredményekhez hozzájárult az is, hogy a vállalat fokozatosan saját kézbe veszi a kiskereskedelmi értékesítést, hogy lehetőség szerint minél jobban függetlenítse magát a nagykereskedőktől. Jelenleg mintegy 500 boltot visznek, a cél az, hogy néhány éven belül a csoport forgalmának nagyjából felét a saját üzletek adják.

Három embert kellett kimenekíteni egy budapesti lakásból, miután kigyulladt a karácsonyfa

Három embert kellett kimenekíteni egy budapesti lakásból, miután kigyulladt a karácsonyfa

Teljesen megújul az egyik legfontosabb VW

Teljesen megújul az egyik legfontosabb VW

Elég rosszul indult a MÁV-nak az új év első munkanapja

Elég rosszul indult a MÁV-nak az új év első munkanapja

Németországban öt ember vesztette életét a tűzijátékok miatt, vannak, akik betiltanák az árusításukat

Németországban öt ember vesztette életét a tűzijátékok miatt, vannak, akik betiltanák az árusításukat