szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Bár határozottan változni látszik a parfümök szezonális divata, azért még mindig jellemzőbb, hogy a tavaszi-nyári időszakban a frissebb, virágosabb, könnyedebb illatokat keresik a vásárlók. Kipróbáltunk néhányat, és elmondjuk, mit tapasztaltunk.

Amíg a parfümök luxusterméknek számítottak és a kínálat is jóval kisebb volt, a felhasználók akár egy életen át hívek maradtak ugyanahhoz az illathoz. Mára a parfümpiac az egyik legpörgősebb mind közül, évente többször is megjelennek új termékek, és akkor a karácsonyi őrületről még nem is beszéltünk. Sok éven át a tavasz-nyár a virágos, könnyű illatoké volt, ez a tétel azonban mostanában megdőlni látszik, számos márka jelentkezik édesebb, töményebb parfümmel ebben az időszakban. A nagy brandek természetesen most is kihozták legütősebb termékük nyárias változatát: a CK One színátmenetes üvegű megoldással nyomul, a Burberry Summer is témába vág, a Chloé rózsabimbósra hangolta magát és persze Marc Jacobs Daisyje is igen aktuális. Kipróbáltunk néhányat az itthon is kapható illatok közül, szinte mindet nagyon megkedveltük.

Olvassa el a teljes cikket!
Perre vinnék a WhatsApp változtatásait a 400 millió felhasználós Indiában

Perre vinnék a WhatsApp változtatásait a 400 millió felhasználós Indiában

Először mászták meg télen a világ második legmagasabb hegyét, a K2-t

Először mászták meg télen a világ második legmagasabb hegyét, a K2-t

Doku360: A 19 méteres medencénkből jutott el a két lányom az ifi Európa-bajnoki címig

Doku360: A 19 méteres medencénkből jutott el a két lányom az ifi Európa-bajnoki címig