szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az írek és a németek mesélnek munkahelyükön a legtöbbet nyaralásukról, ráadásul a németeknek csaknem negyede még lódít is, hogy iriggyé tegye kollégáit.

A német dolgozók összesítve 15 millió órát töltenek hazatérésük után azzal, hogy utazásukról szóló személyes történeteket mesélnek: ez egy emberre számolva 25 percet jelent. Ennél csak az írek bőbeszédűbbek, ha a nyári élményekről esik szó, ők 26 percig tartják szóval társaikat.

A felmérésben kilenc ország csaknem 10 300 válaszadója vett részt. Az írek és a németek mögé szorultak a svédek, a britek, a spanyolok és az olaszok, valamint a dánok, a franciák és a norvégok is.

A kutatás azt is felfedte, hogy a németek majdnem negyede – 22 százaléka – lódít, ha a nyaralásáról mesél, felnagyítja vagy kiszínezi történeteit, hogy iriggyé tegyen másokat. Négy százalékuk bevallotta, hogy retusálta vakációs képeit, hogy jobban nézzen ki vagy soványabbnak tűnjön.

AP

Számítások szerint a hosszúra nyúlt élménybeszámolók – a munkából való kiesés miatt – összességében 465 millió eurójába kerülnek a munkaadóknak.

A németeknél csak az írek "csúsztatnak" többet a YouGov felmérése szerint.

„Örültünk, ha az edző nem ordította le a fejünket” – Cseh László legerősebb mondatai a Penge podcastban

„Örültünk, ha az edző nem ordította le a fejünket” – Cseh László legerősebb mondatai a Penge podcastban

Így okoz rákot az alkohol

Így okoz rákot az alkohol

Orbán és Babis példája: a különbség drámai – nemzetközi lapszemle

Orbán és Babis példája: a különbség drámai – nemzetközi lapszemle

Az újságírókat nem az aggasztja legjobban, hogy a mesterséges intelligencia elveszi-e a munkájukat

Az újságírókat nem az aggasztja legjobban, hogy a mesterséges intelligencia elveszi-e a munkájukat