szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tervek szerint májustól lehet majd végigsétálni a világ leghosszabb és legmagasabban fekvő üvegpadlójú hídján Kína Hunan tartományában. Tériszonyosoknak kifejezetten rémisztő élmény lehet a különleges átkelő.

A híd két sziklaszirtet köt össze. A szerkezete már készen van, és dolgoznak az üveglapok beillesztésén is: ezeken sétálnak majd végig az erre járók, és nézhetek le a szédítő mélységbe, ha úgy döntenek, hogy időznek egy kicsit a hídon.

Az átkelőn dolgozók munkások mókás kedvükben lehettek, amikor úgy döntöttek: némi ugrálással tesztelik, hogy a beépített üveglap elég masszív-e. Egyebek mellett erről is látható fotó a CNN oldalán.

Haim Dotan LTD
Haim Dotan LTD

 A híd 430 méter hosszú és hat méter széles, az izraeli Haim Dotan tervezte. Az eredeti tervek szerint tavaly év végére fejezték volna be, de csúszik a munka, és májusra ígérik a megnyitását.

Kínában van már egy hasonló építmény: annak is üvegpadlója van, de kisebb a most épülőnél, ráadás két héttel a megnyitása után a szívbajt hozta rá néhány emberre tavaly októberben. Az üvegen törések jelentek meg ugyanis, és szemtanúk szerint a látogatók visítva szaladtak le róla. Az üzemeltetők szerint azonban csak felületi sérülésekről van szó, amelyek egyáltalán nem veszélyeztetik az átsétálók biztonságát.

Újabb erős lépéseket ígér Nagy Márton, aki szerint jelenleg a tojás és a tej ára a legkritikusabb

Újabb erős lépéseket ígér Nagy Márton, aki szerint jelenleg a tojás és a tej ára a legkritikusabb

Újabb fideszes agytröszt formálódik trollcsapatos képzésre építve

Újabb fideszes agytröszt formálódik trollcsapatos képzésre építve

Rabszolgaként tartották, kínozták az áldozatukat, a holttestét meg csak kidobták az autójukból – szabolcsi pár ellen emeltek vádat

Rabszolgaként tartották, kínozták az áldozatukat, a holttestét meg csak kidobták az autójukból – szabolcsi pár ellen emeltek vádat

3 hengeres bohóckodás és villanyos világmegváltás – a legújabb Renault-kat teszteltük

3 hengeres bohóckodás és villanyos világmegváltás – a legújabb Renault-kat teszteltük