Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Catherine Nelson olyan filmek digitális utómunkáiban vett részt, mint a 300 vagy a Harry Potter és az azkabani...
Catherine Nelson olyan filmek digitális utómunkáiban vett részt, mint a 300 vagy a Harry Potter és az azkabani fogoly, mielőtt ismét visszatért volna a klasszikus képzőművészethez. Ügyesen kezeli a fényképezőgépet is, ebben a sorozatában például tájképeket forgatott tanítanivalóan tökéletes, részletgazdag gömbpanorámákba. Persze ne csapjuk be magunkat, képeit sem kíméli meg a hatásvadász utómunkától, de ez nem is feltétlenül baj - főleg, mert általuk egy-egy szűk ökológiai tereppel képes érzékeltetni az egész világ flóráját és faunáját.