Végre lecserélték a Keleti pályaudvar vállalhatatlan nemzetközi jegypénztárát
Mégpedig egy újra, szépre, olyanra, amilyenre már réges-rég szükség lett volna.
Mégpedig egy újra, szépre, olyanra, amilyenre már réges-rég szükség lett volna. Az elmúlt években ugyanis sokak memóriájába éghetett bele a ronda, összefirkált facölöpök látványa, és országimázsunk szerencsétlenségére ezzel főként a külföldiek szembesültek. Ma végre átadták a csinosra dizájnolt új jegypénztárat, 200 négyzetméteren, a sajtóközleményben korszerűnek mondott ügyfélhívó rendszerrel (nem mintha az ilyesmit ki kéne emelni 2011-ben, hiszen alapkövetelmény kéne, hogy legyen). Így néz ki:
De hogy ne feledjük olyan könnyedén a kínos múltat, álljon itt egy blogger közlése a korábbi csúfos helyszínről. A Közeg, úton-útfélen blog a következőket írta még ez év januárjában:
...a galambszaros tábla sorszám hívására buzdít. (...) A nemzetközi pénztár állványzata immáron nemzetközi, a MÁV-ból igen hamar kiábrándult utazók üzenőfalaként működik. Erre sajnos minden indok megvan.
Ennek most vége, de bízzunk benne, hogy az a helyzet sem áll majd fenn sokáig, amiről az Új Máv Blogban írt egy panaszos, majd kísértetiesen hasonló, megdöbbentő esetről alig pár hónapja egy másik - illetve amivel bárki találkozhatott, aki az elmúlt hónapokban a karámszerű helyszínen próbált jegyet váltani.
Reméljük, hogy a MÁV ráeszmél hamarosan arra, hogy nem elég európainak látszani, annak is kénne lenni. Nem csak külcsín, de hozzáállás tekintetében is.