szerző:
MTI / hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Sokan még mindig hibára panaszkodnak, de a cég szerint ezt már megoldja a netezésre használt eszköz újraindítása.

Átmeneti központi probléma lépett fel a Digi internetszolgáltatásában: a problémát pénteken este jelezte a cég, majd szombaton dél körül számoltak be a Facebookon arról, hogy elhárították a hibát. Azonban még jelenleg is több felhasználó panaszkodik hibára, ám a cég munkatársai szerint ezt már meg kell, hogy oldja az internetezésre használt eszköz újraindítása.

Ruska Viktória, a Digi kommunikációs vezetője az MTI-nek elmondta, hogy egyidejű, extrém méretékű hálózatterhelés okozta a műszaki problémát.

A DIGI Kft. Magyarország egyik meghatározó távközlési szolgáltatója, a vezetékes internet szegmensben 24 százalékos piacrésszel az NMHH tavaly év végi adatai alapján.

A DIGI Kft.-nek és az irányítása alatt működő Invitel Zrt.-nek együtt 2 460 000 előfizetője volt a 2020. június végi adatok szerint, ezen belül 682 ezer kábeltv-előfizető, 737 ezer vezetékes internet előfizető, 136 ezer mobil hang és adat előfizető, 650 ezer vezetékes telefon előfizető, valamint 255 ezer műholdas szolgáltatást előfizető.

A társaságok árbevétele az első fél évben elérte a 103 millió eurót, a korrigált adózás, kamatfizetés és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) pedig 26,6 millió eurót tett ki.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.


HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!