Több mint két hete nem működik a Szülői KRÉTA egyes mobilkészülékeken, a helyreállás időpontjáról pedig semmit sem tudni – írja az Eduline.
Továbbra is százával érkeznek a szülői jelzéseket arról, hogy már több mint két hete nem működik a diákok elektronikus naplója, vagyis a KRÉTA alkalmazás az iOS rendszerű telefonkészülékeken.
A hibával kapcsolatban a KRÉTA azt a tájékoztatást küldte a szülőknek, hogy “a KRÉTA Szülőknek IOS alkalmazás legújabb verziójának közzétételét az Apple jóváhagyási folyamata – számunkra is tisztázatlan okokból – több mint 10 napja késlelteti. A KRÉTA Tanulóknak iPhone alkalmazás valamint az Androidos szülői és tanulói alkalmazások – az esetlegesen szükséges frissítések letöltése után – továbbra is zavartalanul használhatók. Az iOS KRÉTA Szülőknek alkalmazás frissítésének megjelenéséig javasoljuk a web-es felület használatát az iPhone eszközzel rendelkező felhasználóinknak.”
Mivel a KRÉTA az állammal kötött szerződést ahhoz, hogy az állami iskolákban használják, ezért az ezzel kapcsolatos ügyek feltételezhetően a Belügyminisztériumhoz tartoznak. Az Eduline küldött kérdéseket a tárcának, de egyelőre még nem érkezett válasz.