szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Arról pedig egyelőre nem tudni semmit, hogy mikor áll helyre a rendszer.

Több mint két hete nem működik a Szülői KRÉTA egyes mobilkészülékeken, a helyreállás időpontjáról pedig semmit sem tudni – írja az Eduline.

Továbbra is százával érkeznek a szülői jelzéseket arról, hogy már több mint két hete nem működik a diákok elektronikus naplója, vagyis a KRÉTA alkalmazás az iOS rendszerű telefonkészülékeken.

15 napja nem működik a szülői KRÉTA alkalmazás iOS készülékeken

A telefont az ügyfélszolgálat nem veszi fel, az elektronikus megkeresésünkre válaszul ugyanazt küldték el, amit napokkal ezelőtt a szülők is megkaptak egy körüzenetben. Több mint két hete nem működik a Szülői KRÉTA egyes mobilkészülékeken, a helyreállásának időpontjáról pedig semmit sem tudni.

A hibával kapcsolatban a KRÉTA azt a tájékoztatást küldte a szülőknek, hogy “a KRÉTA Szülőknek IOS alkalmazás legújabb verziójának közzétételét az Apple jóváhagyási folyamata – számunkra is tisztázatlan okokból – több mint 10 napja késlelteti. A KRÉTA Tanulóknak iPhone alkalmazás valamint az Androidos szülői és tanulói alkalmazások – az esetlegesen szükséges frissítések letöltése után – továbbra is zavartalanul használhatók. Az iOS KRÉTA Szülőknek alkalmazás frissítésének megjelenéséig javasoljuk a web-es felület használatát az iPhone eszközzel rendelkező felhasználóinknak.”

Mivel a KRÉTA az állammal kötött szerződést ahhoz, hogy az állami iskolákban használják, ezért az ezzel kapcsolatos ügyek feltételezhetően a Belügyminisztériumhoz tartoznak. Az Eduline küldött kérdéseket a tárcának, de egyelőre még nem érkezett válasz.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!