Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az Iguana 29-nek nincs szüksége szokásos csónakkikötőre, csak egy talpalatnyi földre: hernyótalpas futófelületével...
Az Iguana 29-nek nincs szüksége szokásos csónakkikötőre, csak egy talpalatnyi földre: hernyótalpas futófelületével könnyedén gurigázik ki-be a vízből. Antoine Fritsch és Tanguy le Bih keze munkáját dícséri a találmány, ami raádásul a talajt sem túrja fel maga előtt, mert a lánctalpak akkora területen mozognak, hogy a nyomásuk így négyzetcentiméterenként sokkal kisebb, mint akár egyetlen emberé.
A csodacsónak, miután vízbe került, 64 kilométer per órás sebességre képes gyorsulni, és egyszerre tíz utast bír magába fogadni. Amikor pedig működésbe lép, az így néz ki:
Legyen persze bármennyire szép és jó és újszerű, és kiváló csajozási járgány, az árát mintha még így is kicsit túllőtték volna: a Gizmodo.com 287 ezer dolláros várható árról ír. Még az is lehet, hogy lemondunk róla.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.