Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Éppen akkor, amikor Magyarország igyekszik megítélésén javítani a külföldi befektetők körében, újabb "ronda kereskedelmi vita" bontakozik ki Budapest és két nyugat-európai nagyvállalat között - írta a Beyondbrics című szerkesztőségi blogjában a Financial Times, a Fővárosi Vízművek francia és német tulajdonosaival kötött szerződés esetleges felmondásának ügyére utalva.
Kester Eddy, a londoni gazdasági napilap tudósítója szerint a budapesti városvezetés "nem is időzíthette volna rosszabbul" az ügyet, a kormány ugyanis alig néhány nappal korábban jelentett be egy új kezdeményezést, amellyel a külföldi befektetőket profitjuk újrabefektetésére akarja ösztönözni.
A budapesti városházát "feltehetőleg nem tájékoztatták a klíma javításának e szándékáról" - áll a Financial Times írásában. A lap szerint a Fidesz igen nagy figyelmet fordít a kommunikációs stratégiára, nem utolsósorban azért, mert ennek kedvező a fogadtatása a párt választói bázisán belül. A sokat próbált üzletembereket azonban nem hatják meg ilyen könnyen a gyakorta ismételgetett hazafias szólamok - fogalmazott a Financial Times írásának szerzője.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.