Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megszaladt az elmúlt csaknem két évben a Bell and Partners reklámügynökségnek, 2010 közepe óta milliárdos nagyságrendben nyert állami megbízásokat. A napokban ismét nagy összegű állami megbízáshoz jutott a társaság.
A Bell and Partners reklámcég láthatóan jól tudja, hogyan kell kormányzati tendert nyerni – legalábbis az addict.blog.hu szerint. A reklámmal foglalkozó blogban összegyűjtötték – a kreativ.hu alapján – , hogy az elmúlt csaknem két évben milyen állami pályázatokon indult és nyert a Bell.
A blogon közölt adatokból az derül ki, hogy a társaság 2010. júliusától 2,6-4 milliárd forint értékű kormányzati megbízást sikerült elnyernie a Bellnek. A legutóbbiról április 5-én adott hírt a Kreatív Online, a Bell and Partners az Agrármarketing Centrum 750 millió forintos keretösszegű tenderét nyerte meg. A megbízás két évre szól, az eredetileg becsült keretösszeg akár 2,1 milliárdig is felkúszhat.
A Bell and Partners réklámcéget 1997. szeptember elsején alapította Viszkei András és tesvére, Viszkei Márton, a társaságban az addigkisebbségi tulajdonnal bíró Viszkei András 2011. március 25-től egyedüli tulajdonosa a társaságnak. A reklámcég 2008-ban 250,99 millió forint árbevétel mellett másfél millió forint adózott eredményt ért el. Egy évvel későbbb a 144 milliós árbevételhet már csak 664 ezer forint adózott eredmény társult. A nagy ugrást 2010-ben hajtotta végre a társaság, amikoris 826,12 millióra emelkedett a nettó árbevétel, aminek nyomán 19,314 milliós adózott eredménnyel zárta az évet a társaság.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.