Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kommunikációs kampányt hirdetett a Parragh László vezette Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, hogy többen válasszák a szakképzést.
Százmilliókat költ a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatallal közösen a szakképzés népszerűsítésére – derül ki az Európai Unió hivatalos lapjában, a Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívásból.
Egészen pontosan 228 millió 250 ezer forintért írtak ki kommunikációs kampányt, a cél az, hogy a diákok közül minél többen válasszák a szakképzést. A hirdetményben az olvasható, „a program általános célja, hogy a szakképzést népszerűsítse, a szakmák presztízsét visszaállítsa”. Ezért – ahogyan fogalmaznak – erőteljes marketingkommunikációt várnak el: a nyertesnek 400 utcai plakátot, 200 citylight-ot kell kihelyeznie, ezeken felül a pénzből jut kisfilmek forgatására, rádiós, nyomtatott és online hirdetésekre is.
A nyílt közbeszerzési eljárásra augusztus 3-ig lehet jelentkezni.
A HVG korábban arról írt, hogy a Parragh László vezette Magyar Kereskedelmi és Iparkamara bármennyire szeretné, a diákok nagyon nem mennek szakmát tanulni nyolcadik után.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.