Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A sofőrök maximum 12 órát vezethetnek egyhuzamban, utána legalább 6 órára lekapcsolja őket a rendszer.
Az Uber április 21-től Budapesten is bevezeti a „Vezetési időkorlát” funkciót – írja közleményében a fuvarozócég. A hosszú ideig tartó vezetés bizonyítottan növeli a fáradtságból eredő balesetek kockázatát – indokolja a lépést a cég. A budapesti taxitársaságok többsége mégsem szabályozza azt, hogy sofőrjeik meddig vezethetnek pihenés nélkül. Április 21-től egyetlen Uber-sofőr sem lépheti túl a 12 órás – pihenés nélküli – vezetési időt.
A „Vezetési időkorlát lényege”, hogy az Uber applikációja folyamatosan nyomon követi a sofőr vezetési óráit, és nem engedélyez 12 óránál hosszabb, pihenés nélküli vezetési időt. Ahogy a sofőr megközelíti a 12 órás határt, az applikáció értesítéseket küld, hogy felhívja a sofőr figyelmét: tartson pihenőt!
Amint a sofőr átlépi a 12 órát, az alkalmazás azonnal (folyamatban lévő fuvar esetén az út végeztével) offline állapotba kapcsol 6 órára. A rendelkezésre álló vezetési idő minimum 6 órát meghaladó offline állapot után áll vissza 12 órára. Természetesen a sofőr bármikor dönthet úgy, hogy pihenőt tart és offline állapotra vált – a 12 óra elérése nem feltétele a szünetnek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.