Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A sofőrök maximum 12 órát vezethetnek egyhuzamban, utána legalább 6 órára lekapcsolja őket a rendszer.
Az Uber április 21-től Budapesten is bevezeti a „Vezetési időkorlát” funkciót – írja közleményében a fuvarozócég. A hosszú ideig tartó vezetés bizonyítottan növeli a fáradtságból eredő balesetek kockázatát – indokolja a lépést a cég. A budapesti taxitársaságok többsége mégsem szabályozza azt, hogy sofőrjeik meddig vezethetnek pihenés nélkül. Április 21-től egyetlen Uber-sofőr sem lépheti túl a 12 órás – pihenés nélküli – vezetési időt.
A „Vezetési időkorlát lényege”, hogy az Uber applikációja folyamatosan nyomon követi a sofőr vezetési óráit, és nem engedélyez 12 óránál hosszabb, pihenés nélküli vezetési időt. Ahogy a sofőr megközelíti a 12 órás határt, az applikáció értesítéseket küld, hogy felhívja a sofőr figyelmét: tartson pihenőt!
Amint a sofőr átlépi a 12 órát, az alkalmazás azonnal (folyamatban lévő fuvar esetén az út végeztével) offline állapotba kapcsol 6 órára. A rendelkezésre álló vezetési idő minimum 6 órát meghaladó offline állapot után áll vissza 12 órára. Természetesen a sofőr bármikor dönthet úgy, hogy pihenőt tart és offline állapotra vált – a 12 óra elérése nem feltétele a szünetnek.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Túlélte önmagát és még mindig nem halt meg egészen az internet hőskorának keskenysávú, telefonfüggő, analóg kapcsolatfelépítése. Hogyan is működött a modem, és mi volt az akusztikus csatoló?
Földes András riportja Munkácsról.
A hánykolódó gép sötétbe borult fedélzetén sikoltoztak az utasok.
Kis magyar abszurd – írja Hadházy Ákos.
Egyre jobban hasonlít a valóság az 1984-re.
„Meglátom majd, hogy kinek a hibája.”