A BMW szerint nem az autójuk csúnya, hanem aki mondja
Igen érdekes marketingüzenettel állt elő a bajor márka.
A múlt héten mutatta be a BMW az iX névre keresztelt elektromos SUV-ját. A kocsi komoly kritikákat is kapott, ami lévén, mennyire formabontó, nem is olyan meglepő.
A BMW reakciója is egyedi, a cég a közösségi oldalakon indított kampányában ugyanis egész egyszerűen maradinak hívja azokat, akiknek nem jön be az újdonság.
"OK, Boomer, mi a kifogásod, hogy ne válts?" – mondja a reklámszöveg, utalva a „divatos” Boomer kifejezésre, amit angol nyelvterületen a fiatalok az idősebbek megszólítására használnak. A BMW esetében azokra, akik a régi világot kérik vissza.
OK, Boomer.
— BMW (@BMW) November 15, 2020
And what’s your reason not to change?
The first-ever BMW iX.https://t.co/NhWosxWcxK#NEXTGen #THEiX pic.twitter.com/5Fvndzlzvi
So, you wanna bet on?
— BMW (@BMW) November 11, 2020
The first-ever BMW iX.https://t.co/NhWosxWcxK#NEXTGen #THEiX pic.twitter.com/ZjRqGnVswv
Az iX egyébként egy két villanymotoros autó, amely 500 lóerős és 600 kilométert mehet egy feltöltéssel. Az ára még ismeretlen, de a németországi Dingolfingben készül majd, a forgalmazás 2021 novemberében kezdődik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.