Daniel Ricciardótól eddig sem állt távol, hogy meglepőt húzzon, ha váltásról volt szó a karrierjében, arra viszont már máskor is volt példa, hogy egy Forma–1-es versenyző saját döntéséből vagy a körülmények kényszerítésére kihagyjon egy időszakot az aktív versenyzésben. Volt, akinek a karrierje ettől szárnyra kapott, másnak be kellett látni, hogy a kihagyás valójában befejezés kellett volna legyen.
A jelenlegi mezőnyben a leglátványosabb másodvirágzást Fernando Alonso produkálja. A mostani szárnyalását elnézve sokan talán már nem is emlékeznek arra az érzelmes búcsúra 2018-ból, amikor még azt hitte a világ, hogy Fernando Alonso valaha is tényleg visszavonul. Abban szinte teljes volt a közmegegyezés, hogy az akkor a McLarentől leköszönő spanyol a tehetsége, a sebessége és a versenyintelligenciája alapján kettőnél több vb-címmel is zárhatná autóversenyzői karrierjének ezt a fejezetét. Azt viszont talán kevesebben hitték volna, hogy csaknem öt évvel később rendszeres látogatója lesz majd a dobogónak, mégpedig a Sebastian Vettel tényleges (?) visszavonulásával megüresedett Aston Martinban.
Fülke: Netflix-cirkusz lett a Forma-1, és még talán Magyarországnak is megéri
A Forma-1 atyját kellett félreállítani, hogy a sport újjászülethessen, de a befektetett 8 milliárd dollár minden centje megérte: az amerikai Liberty Media kezében a Forma-1 fél évtized alatt globális szórakoztatóipari termékké vált, a hétvégi Magyar Nagydíj pedig még pozitívat is mutathat az államkasszában. Közéleti podcastunkban gazdasági oldalról vizsgáltuk meg a száguldó cirkuszt a hungaroringi versenyhétvége előtt.