Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Kiterjedt érdekeltségei miatt Európa több országában is hatása lehet, hogy csődbe ment az osztrák Signa konszern.
Úgynevezett önerőből történő szanálást jelentett be Ausztria – és Európa – leghatalmasabb ingatlanos vállalatcsoportja, a Signa Holding. A csaknem ötmilliárd eurós adósság azt jelenti, hogy a második világháború óta ez a legméretesebb csőd Ausztriában.
A bukás azonban ennél nagyobb is lehet, a Signa-birodalom ugyanis szövevényes, világszerte vagy ezer cég és alapítvány található benne, s a JPMorgan Chase amerikai bankház a két legnagyobb leány kötelezettségeit 16 milliárd dollárra becsülte.
A monstrum gombamód szaporodó, befektetésekhez és adótörvényekhez igazodó darabjait egyetlen holding alá szervezte a jelenleg 46 esztendős tulajdonos, a Tirolban, magyar családban született René Benko.
Az osztrák szaksajtó által kétszer is az Év Emberének választott Benko a nulláról kezdte 1994-ben, amikor megszakította középiskolai tanulmányait, s egy gazdag partnerrel szövetkezve innsbrucki tetőterek beépítésével indította a karrierjét. A hitelből, mások pénzéből épített vagy vásárolt épületeket luxuscsodákká alakíttatta és értékesítette. Az első milliók után, 2010-ben hozta létre a Signát, amely először Ausztriában, majd Németországban és Svájcban, később Európa más országaiban, az USA-ban és a Közel-Keleten is terjeszkedett.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.