A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
„Az emberek nem fehérek vagy feketék, hanem szürkék.” Így is meg lehet fogalmazni a Nyílt tárgyalás című darab tanulságát.
A bírósági perek meghódították a színpadot, és ennek fő elindítója Ferdinand von Schirach ügyvéd, aki tizenöt évvel ezelőtt lett sikerlistákat vezető, nemzetközileg is elismert író. Minden novellája, drámája, regénye, amelyekből több is megjelent magyarul, valóságos pereken alapul, és felveti a kérdést, lehet-e igazságos ítéletet hozni.
Magyar színpadokon is bemutatott, Terror című darabja azt a dilemmát veti fel, lelőjön-e a vadászpilóta egy repülőgépnyi civil utast azért, hogy egy stadion hetvenezer fős közönsége ne essen áldozatul egy merénylő fenyegetésének. Az előadás végén a közönség szavaz arról, melyik álláspont mellett döntene, ha ő bíráskodna. Ugyanez történik az Örkény Színház repertoárján lévő, Isten című darabot követően, amely az eutanázia kérdésében keresi az igazságot.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.