A nap fotói: A belvárosi terepen parkolás új budapesti rekordere
Ha ezzel a francia kocsival akár az ideálisnál eggyel kevesebb kerékkel is lehet gurulni, akkor három kerékkel parkolni tulajdonképpen nem is olyan nagy mutatvány.
Ha ezzel a francia kocsival akár az ideálisnál eggyel kevesebb kerékkel is lehet gurulni, akkor három kerékkel parkolni tulajdonképpen nem is olyan nagy mutatvány.
A kerékpárosklub 10 százalékos biciklis arányt szeretne 2030-ra Budapesten, Tarlós pedig "az autósokat is megnyugtató, de a kerékpárosokat is felemelő" együttműködést. Ki gondolta volna mindezt két éve?
Benézett a bútorlap az autó szélvédőjén.
A svéd autómárka megnyitotta új központját a svédországi Göteborgban.
Egy igazi pakolóművésszel van dolgunk.
A tervező szerint ez a különleges jármű egyszerre akár 300 tonnával is terhelhető, és ekkora tömeg mozgatásához igen komoly erő kell.
A döntés következtében a japán gyártók közül hamarosan már csak a Mazda árul majd Európában öngyulladós motorú típusokat.
Körbenéztünk egy picit a használt autók piacán, és ebben az árkategóriában egy német, francia és olasz kocsit választottunk.
Volt, amikor még nem is létezett, volt, amikor igazi művészeti kialakítást kapott, mára pedig a modern technológia megtestesítője lett az autók műszerfala. Hogy jelenleg az evolúció mely lépcsőfokán állunk, nehéz lenne megmondani, az viszont már látszik, milyen lesz a jövőben.
Ez talán még azokat is motiválja, akik lusták szelektív gyűjteni a palackokat.
Az optimalizált hajtásláncok és a nagyobb kapacitású telepek nagyobb hatótávot tesznek lehetővé.
Az USA-ban gyártott luxuskategóriás SUV-ban egyszerre akár hét személy is utazhat.
A felvételből kiderül, hogy az orosz, a japán és német technika mennyire könnyen kelthető életre azután, hogy 1 évet a föld felszíne alatt töltöttek.
Lassan külön kategória lesz a közlekedési balesetekben a "Facebook live-ozás".
Tulajdonképpen egy őszinte videó következne, amiben elismeri hibáját a motoros. Ennél már csak az lenne jobb, ha nem közúton versenyezne.
Japán segítséggel támad a legújabb kínai elektromos autó, melyért hazai piacán körülbelül annyit kell fizetni, mint egy benzinmotoros normál kompakt autóért.
Érkezőben a bajor prémium márka új GT kategóriás csúcsmodellje, mely erőhiányban egész biztosan nem fog szenvedni.
Ez az új Kodiaq nem pont a praktikussága révén szerez jó pontokat, és sajnos van egy nagyon komoly gond is vele.