A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Hatéves álmodozás után újra leáldozik a brit autóépítés egyik legendájának, a TVR-nek a csillaga. Orosz tulajdonosa kocsik helyett szélturbinákat gyártana.
Nyikolaj Szmolenszky 2004-ben úgy vette meg a brit Blackpool céget, hogy a TVR márkát újra felvirágoztatja. Az első két évben feldarabolta a 15 millió fontért vásárolt céget, így kényszerített hatékonyabb működésre. Ausztriába költöztette az autóépítő részleget, ahol három prototípust fejeztek be. A TVR Tuscan Mk2 kabriót 410 lovas Corvette motor hajtotta, a Cerberát BMW-től vásárolt V8-as dízel, valamint elkészült a 100 kW-os elektromos üzemű GT350.
Mondanunk sem kell, egyik sem lépte át a sorozatgyártás küszöbét. A gyártás költségei magasabbak lettek volna a várható bevételnél, ezért az orosz szeretett volna kiszállni az üzletből. Szó volt arról, hogy a Caterhammel közösen ésszerűsítik az autóépítést, de úgy tűnik Szmolenszky-n ez sem segítene.
Nem tudni, mi lesz a cég sorsa, de az biztos, a közeljövőben nem találkozunk új TVR-rel az utakon, még Goodwoodban sem.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Az európai támogatás a tettre készek koalíciójának kiállását jelenti, amelynek Magyarország nem tagja.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.