szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Április elsején a világon mindenki bolondok napi poénokkal támadott, de a legütősebbet alighanem az új-zélandi BMW márkaképviselet dobta. Aki bevállalta, hogy esetleg teljesen hülyének nézik, egy vadonatúj 1-essel hagyhatta el a kereskedést: egy fiatal hölgy lett a befutó.

A bajor márka ottani képviselete újsághirdetést időzített április 1-re, amelyben közölték: a bolondok napjának alkalmából az, aki elsőként sétál be a megadott kereskedésbe a kuponnal és Tomot keresi, egy vadonatúj 1-esre cserélheti az autóját. Ilyenkor senki sem szeretne felülni a poénoknak, így kétségkívül benne volt a pakliban, hogy senki nem vállalja a kockázatot.

„Ez egy teszt volt, hogy lássuk, ki az, aki vállalja, hogy esetleg teljesen bolondot csinál magából” – írják videójukban a BMW-sek.

Az aucklandi Tiaana Marsh vagy bátor volt, vagy túl hiszékeny, amikor a barátnőjével beslattyogott a márkakereskedésbe, ahol valószínűleg a legvadabb álma vált valóra. Miután bemutatkoztak Tomnak és felvázolták látogatásuk okát, a férfi egy slusszkulcsot nyomott a hölgy kezébe és nyomban le is leplezte az új 1-es BMW-jét: Marshnak nem meglepő módon elakadt a lélegzete és el is sírta magát, mielőtt távozott a helyszínről az autóval, amelynek rendszámtáblája is stílusos volt: „NOFOOL”.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!