Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Mindketten ütöttek, de a taxis kezdte.
Csütörtökön jelent meg egy videó arról, hogy összeverekedett a BKV buszvezetője a Főtaxi sofőrjével egy megállóban. A konfliktus azzal kezdődött, hogy a busz rádudált a megállójában szabálytalanul álló autósra. Ezután a járművezetők pofont cseréltek és felírták egymás rendszámát. A videó készítője szerint a taxis ütött először.
Az Index megkereste a két céget az ügyben. Mindketten azt válaszolták, hogy belső vizsgálatot folytatnak a verekedéssel kapcsolatban, amely még nem zárult le.
A Főtaxi ehhez hozzáteszi, hogy a legszigorúbb eljárást fogják lefolytatni, mert a konfliktusok ilyen rendezését "semmilyen szinten nem tartják összeegyeztethetőnek a cég üzletpolitikájával és etikai kódexével".
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.