„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A cél a halálos balesetek számának csökkentése.
Az óránként 100 kilométeres maximális sebesség helyett mostantól legfeljebb 90-nel szabad haladni az érintett közutakon személyautóval, motorral, kisbusszal és autóbusszal, míg a lakókocsik és kamionok esetében a sebességhatár 80 km/h-ra csökken.
A módosítás nem vonatkozik azokra az országutakra, amelyeken az ellentétes haladási irányú sávokat nem csupán felfestés, hanem fizikai akadály is elválasztja. Azokon továbbra is 100 km/h marad a megengedett sebesség a 3500 kilogrammnál kisebb össztömegű járművek számára.
A módosításról a spanyol kormány december végén döntött, mivel az elmúlt öt évben az ilyen típusú utakon következett be a halálos balesetek 75-80 százaléka. A múlt évben 877-en veszítették életüket ezeken az útszakaszokon.
A sebességhatárok csökkentésétől nagyjából 10 százalékkal kevesebb balesetet remélnek.
A közlekedési főigazgatóság az elmúlt 30 napban közel 2900 közlekedési táblát cserélt le, több mint félmillió eurós (159 millió forint) költséggel.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
A házelnök szerint ami a magyar belpolitikában zajlik, az inkább komikus, mint tragikus.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Újabb divattrendet teremtene az aranylabdás portugál támadó?
Múltkor is megígérte, aztán változtak. Szavazzon, ön hisz-e a miniszternek.