szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A továbbfejlesztett technikának köszönhetően a Karma újdonsága minden korábbinál jobban gyorsul.

A Fisker 2008-ban a világ egyik első plugin hibrid személyautójaként mutatta be a Karma nevezetű sportszedánt, melyből 2011 és 2012 során mintegy 2 450 példány készült. A vállalat 2012-ben kényszerűen lehúzta a redőnyt, majd pedig 2014-ben egy kínai cég, a Wanxiang felvásárolta a cég szellemi tulajdonait és gyártósorait.

A Karma Automotive névre keresztelt új cég 2016-ban lebbentette fel a fátylat a Karma továbbfejlesztett változatáról, a Karma Reveróról, mely 2017-ben a kereskedésekbe is megérkezett. Aztán idén tavasszal napvilágot látott a továbbfejlesztett Revero GT, most pedig itt a Los Angeles-i Autószalonon leleplezett Revero GTS.

Karma

A 100 millió dollárból felépített dél-kaliforniai üzemben kézi összeszereléssel készülő GTS a GT-hez hasonlóan 536 lóerős teljesítményű és 746 Nm nyomatékú, ellenben 4,4 helyett alig 3,9 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 96 km/h-s tempóra. Az elektronikusan korlátozott végsebesség 210 km/h.

Karma

A BMW által szállított háromhengeres benzinmotorra épülő hajtáslánc mintegy 610 kilométeres hatótávolságot biztosít, tisztán elektromos módban pedig körülbelül 130 kilométeres távolságot lehet megtenni.

Karma

A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható, 2,3 tonna tömegű Karma Revero GTS gyártása 2020 első negyedévében kezdődik meg, az árcédulán 149 950 dollár (45 millió forint) lesz olvasható.

Karma

 

Karma
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!