A
Hyundai 2000-ben dobta piacra az első
Santa Fét, melynek aztán 2006-ban, illetve 2012-ben érkezett a második-, illetve harmadik generációja. A negyedik változat alig két éve, 2018 augusztusában érkezett meg a kereskedésekbe, de a gyártó úgy gondolta, hogy máris itt az ideje az
első ráncfelvarrásnak.A Santa Fe egészen mostanáig így nézett ki:
Mostantól viszont már így fest:
A frontrészt a hatalmas hűtőrács uralja, csakúgy, mint az ugyancsak most leleplezett 4-es BMW esetében. A két részre osztott fényszóró felső szekciója kisebb lett, a nappali menetfény pedig mostantól T-formában világít.
Oldalnézetből a friss 20 colos könnyűfémfelnik jelentenek újdonságot, hátul pedig a lámpákat és a lökhárítót is átrajzolták.
A kormány mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység található, a műszerfal közepén lévő érintőkijelző képátlója pedig 10,25 colra nőtt. Az utastérben használt anyagok minősége javult.
A "shift-by-wire" váltónak köszönhetően a méretes váltókar immár a múlté, helyét egy kevesebb helyet foglaló, modern nyomógombos megoldás vette át.
Az egyelőre ismeretlen árú új Hyundai Santa Fét szeptemberben kezdik forgalmazni Európában.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.