szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A dél-koreai gyártó alig 2 év után úgy döntött, hogy itt az ideje felvarrni a divatterepjáró ráncait.

A Hyundai 2000-ben dobta piacra az első Santa Fét, melynek aztán 2006-ban, illetve 2012-ben érkezett a második-, illetve harmadik generációja. A negyedik változat alig két éve, 2018 augusztusában érkezett meg a kereskedésekbe, de a gyártó úgy gondolta, hogy máris itt az ideje az első ráncfelvarrásnak.

A Santa Fe egészen mostanáig így nézett ki:

Hyundai

Mostantól viszont már így fest:

Hyundai

A frontrészt a hatalmas hűtőrács uralja, csakúgy, mint az ugyancsak most leleplezett 4-es BMW esetében. A két részre osztott fényszóró felső szekciója kisebb lett, a nappali menetfény pedig mostantól T-formában világít.

Hyundai

Oldalnézetből a friss 20 colos könnyűfémfelnik jelentenek újdonságot, hátul pedig a lámpákat és a lökhárítót is átrajzolták.

Hyundai

A kormány mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység található, a műszerfal közepén lévő érintőkijelző képátlója pedig 10,25 colra nőtt. Az utastérben használt anyagok minősége javult.

Hyundai

A "shift-by-wire" váltónak köszönhetően a méretes váltókar immár a múlté, helyét egy kevesebb helyet foglaló, modern nyomógombos megoldás vette át.

Hyundai

Az egyelőre ismeretlen árú új Hyundai Santa Fét szeptemberben kezdik forgalmazni Európában.

Hyundai
Hyundai
Hyundai

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!