Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A japán gyártó népszerű városi kisautójának első generációja Kínában mind a mai napig gyártásban van.
Kínában azonban még mindig gyártják a legelső generációt is. A Changhe-Suzuki vegyesvállalat 2004-ben vette fel kínálatába a típust, melyet Kínában Beidouxing néven árusítanak.
A 27 éves technikát időről időre enyhén modernizálják, így nemrégiben érkezett meg a helyi kereskedésekbe a legújabb emissziós normáknak megfeleltetett felfrissített változat.
Ennek meghajtásáról egy 97 lóerős teljesítményű és 120 Nm nyomatékú 1,4 literes benzinmotor gondoskodik. Az ötfokozatú kéziváltós autó alapára 43 900 jüan, vagyis átszámítva mintegy 1,9 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.