Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A menedzserautóként nálunk is népszerű Mondeo alaposan megváltozik.
A Ford feladhatja a hagyományos szedán formájú gépkocsik gyártását, helyettük további crossoverek jönnek a kínálatukba, amelynek Európában egy közepes méretű modell lehet a legfontosabb újdonság. Három modellt váltana ki a hírek szerint: átvenné a Mondeo, az S-Max és a Galaxy szerepét is.
Az orosz Kolesa weboldal el is képzelte, hogyan nézhet ki a D-szegmensbe, a közepes méretű autók közé érkező újdonság. A projekt tavaly vált ismertté, amely hivatalosan a CD542 kódnéven fut, ugyanakkor a Ford az Evos nevet használhatja majd, amely a 2011-es Frankfurti Autószalonon már látható volt egy koncepcióautójukon.
Az érkező modellt biztosan nem fogjuk látni 2021-ig, még ha jó néhány felvétel készült is már az álcaelemekkel tesztel prototípusokról.
A kocsi a hírek szerint a Ford C2 nevű platformjára épül, amely egyben az új Focusnak is az alapja.
Mindenesetre a gyártó azt várja, hogy a korábban erős piaci szegmensükben, amelyben a Mondeo volt az egyik legfontosabb szereplő, és amelyből tavaly mindössze 50 ezer darabot adtak el Európában, újra felszálló ágba kerüljön.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.