Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Másodperceken múlt a tragédia az Egyesült Államokban néhány napja történt balesetben.
Percek óta vesztegelt egy lerobbant nyerges vontató az Indiana állambeli Pendleton egyik vasúti átkelőjén, amikor leereszkedett a sorompó, az érkező tehervonat pedig hangosan fütyülve robogott át a kereszteződésen.
Néhány másodperccel azelőtt, hogy a mozdony telibe kapta és leszakította a jármű elejét, a sofőrnek sikerült kiugrania a vezetőfülkéből.
A szerelvény még hosszan tolta maga előtt a kamion elejét. Amikor a vezetőnek sikerült végre lefékeznie, a 14. vagon állt a kereszteződésben.
A felvételt készítő férfi hazafelé tartott a munkából, de még beugrott pizzát vásárolni, akkor lett figyelmes a szorult helyzetbe került nyerges vontatóra. A videón azt mondta, a járművet éppen megpróbálták volna levontatni egy munkagéppel az átjáróról, amikor megérkezett a tehervonat.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.