Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Komolyan visszaesett a hibrid és elektromos autók eladása januárban.
Míg 2020 decemberében 1443 járművel bővült a környezetkímélő új autók száma, addig januárban „csak” 819 autóra került fel a zöld rendszám Magyarországon – írja a Villanyautósok oldal. Ez az egy évvel korábbihoz képest még mindig 24,3 százalékos bővülést jelent, de jelentős visszaesés a tavalyi évre jellemző 45 százalékos növekedéshez képest.
A magyarázat az oldal elemzése szerint az, hogy a európai CO2-korlátozás miatt az importőrök igyekeztek kisöpörni a készleteket tavaly év végén, hogy elkerüljék a bírságokat. A gyártók többsége meg is úszta az évet büntetés nélkül.
Az újonnan regisztrált zöld rendszámos autók közt nálunk a teljesen elektromos járművek mentek a legjobban januárban 391 autóval, míg a plug-inek száma jelentősen elmaradt a decemberi 280 darabos eladástól, és alig 148 járművel bővült januárban.
Minden harmadik új autó már „zöld" volt Európában az elmúlt negyedévben
A tisztán elektromos hajtású autók eladásai például 500 százalékkal növekedtek 2020 utolsó három hónapjában Németországban.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.