Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A japánok követik a francia konszerntárs példáját és eladták a német cégben lévő részvényeiket.
Közel másfél évtizedes tulajdonosi kapcsolatot ápolt a Renault a Daimlerrel, a vállalatban a franciák 1,54 százalékos tulajdonosként voltak jelen. A Renault nemrégiben úgy döntött, hogy eladja a részesedését és összesen több mint 16 millió Daimler-részvényt dobott piacra még márciusban.
Most a Renault–Nissan konszernpáros másik tagja, a japán Nissan is kiszáll a Daimlerből és eladja valamennyi Daimler részvényét mintegy 1,15 milliárd euróért, részvényenként 69,85 eurós áron.
Az autóiparban most lényegében minden erőforrást az elektromos autók fejlesztésére és a hozzájuk köthető beruházásokra fordítanak. A legtöbb nagyvállalat próbálja felszabadítani pénzeszközeit, mert az elektromobilitás kapcsán ideális esetben saját akkumulátorgyártásra, speciális platformokra, illetve a meglévő összeszerelő üzemek átállítására van szükség, ami rengeteg pénzt emészt fel.
Az Automotive News szerint a részvények eladása nem befolyásolja a vállalatok közötti együttműködést. A Mercedes újdonsága az elektromos kisbusz T-osztály vélhetően az elektromos Renault Kangoo ZE modell hajtását kaphatja.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.