Útnak indult a Nemzetközi Űrállomás felé Kapu Tibor
Sikeresen elstartolt a Kennedy Űrközpontból a SpaceX Dragon űrkapszulája, a fedélzetén négy űrhajóssal, köztük a magyar Kapu Tiborral.
A Bugatti EB 110 GT nem csak egy gyönyörű szuper autó, de segített visszahozni a márkát a feledésből. Most egy rendkívül ritka példánya vár eladásra.
Az 1994-es EB 110 GT a Copley Motorcars weboldalán várja az érdeklődőket. A kocsi különlegessége, hogy az egyetlen prototípus, amelyet típushoz gyártottak. A középmotoros kupéról azt érdemes tudni, hogy Bugatti Blue színben készült és ebben is egy négyturbós motor van, igaz még nem a későbbi Veyron féle, 8.0 literes óriás, hanem egy 3.5 literes összlökettérfogatú egység.
A 6 fokozatú kézi sebességválóval ellátott járműen mind a négy kerekék hajtott, 553 lóerős teljesítménnyel. Az EB 110 GT 3,4 másodperc alatt képes nulláról közel százas tempóra érni és a végsebessége elérte 341 km/h-t, ami akkoriban a világ leggyorsabb utcai járművévé tette.
Az Artioli Bugatti csak 139 példát gyártott az EB 110 GT szuperautóból mielőtt a karrierje a 90-es évek közepén véget ért. Ezek közül ez volt az egyetlen prototípus. Az autó vonzerejét növeli, hogy teljesen felújították és mindössze 1097 kilométer van számlálójában.
A Bugatti történetének azért igazán érdekes darabja, mert a bezárt Bugatti márkát Romano Artioli olasz üzletember élesztette újjá még a Volkswagen előtt. Akkor az olaszországi Modenában zajlott a gyártás, és ez volt az egyetlen sorozatgyártású modell mielőtt 1998-ban megvásárolta volna a céget a Volkswagen-csoport.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Sikeresen elstartolt a Kennedy Űrközpontból a SpaceX Dragon űrkapszulája, a fedélzetén négy űrhajóssal, köztük a magyar Kapu Tiborral.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Kapu Tibor és három űrhajóstársa már a SpaceX űrhajójában várja, hogy útnak indulhasson a 14 napos küldetésére.
A Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
Kreitler-Sas Máté azt mondta, hogy nem fizet az énekesnek és szürreálisnak tartja, hogy az a Delhusa Gjon akarja beperelni, aki notóriusan megsértette a közlekedési szabályokat Újbudán.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
A legtöbb hirdetést a tankerületi központok adták fel.
Kiteljesedik a dinamikus árazás, akár napról napra változhat a nagykereskedelmi ár, s annak nyomán a kiskereskedelmi ár.