A Ford ST és RS nevek életben maradhatnak, de csak elektromosként
Dögösebb modellek is lehetnek a villanyautós kínálatban.
HVG
Bár a belső égésű motoros Ford ST és RS modellek fokozatosan eltűntek a kínálatból, a sportváltozatok a jövőben is feltűnhetnek. Jan Herzog, a Ford európai termékmarketing-főnöke megerősítette, hogy a márka szeretne nagy teljesítményű ST vagy RS verziókat az elektromos autók kínálatába is beilleszteni – írja a brit Autoexpress oldal.
Herzog külön is kiemelte a közelgő Puma Gen-E sportosabb kivitelének lehetőségét, amely ugyan még nem a jelenlegi, hanem a következő generációs modellre vonatkozik, de a vállalat tervei között már ott szerepel. A Ford emellett már most is kínál erőteljes villanyautókat, mint például a 480 lóerős Mustang Mach-E GT, ám ezek még inkább a meglévő modellek sportosabb változatai.
Az utcaképet évtizedek óta meghatározó, remek ár-érték arányú modellt kivonja kínálatából a Ford.
A sportos Ford almárkák visszatérését a brit leányvállalatnál is támogatják, és bár jelenleg csak a Puma ST marad meg a kínálatban – immár csak automata váltóval –, a jövő ST vagy akár RS elektromos modelljei már fejlesztési ötletként a mérnökök asztalán vannak.
Magyarország 22 ország közül a 22. helyen áll abban a rangsorban, amelyet az alapján állítottak össze, hogy mennyire elégedettek a lakosok az egészségüggyel.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
„Elértük a határt, szürkeségben mi vagyunk élen” – énekli Zentai Márk, aki a Mörk leállása óta szólóban zenél. Az új dal címe Szabadon, és a részben a Pride felvonuláson forgatott klipje a HVG-n látható először.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.