A Ford ST és RS nevek életben maradhatnak, de csak elektromosként
Dögösebb modellek is lehetnek a villanyautós kínálatban.
HVG
Bár a belső égésű motoros Ford ST és RS modellek fokozatosan eltűntek a kínálatból, a sportváltozatok a jövőben is feltűnhetnek. Jan Herzog, a Ford európai termékmarketing-főnöke megerősítette, hogy a márka szeretne nagy teljesítményű ST vagy RS verziókat az elektromos autók kínálatába is beilleszteni – írja a brit Autoexpress oldal.
Herzog külön is kiemelte a közelgő Puma Gen-E sportosabb kivitelének lehetőségét, amely ugyan még nem a jelenlegi, hanem a következő generációs modellre vonatkozik, de a vállalat tervei között már ott szerepel. A Ford emellett már most is kínál erőteljes villanyautókat, mint például a 480 lóerős Mustang Mach-E GT, ám ezek még inkább a meglévő modellek sportosabb változatai.
Az utcaképet évtizedek óta meghatározó, remek ár-érték arányú modellt kivonja kínálatából a Ford.
A sportos Ford almárkák visszatérését a brit leányvállalatnál is támogatják, és bár jelenleg csak a Puma ST marad meg a kínálatban – immár csak automata váltóval –, a jövő ST vagy akár RS elektromos modelljei már fejlesztési ötletként a mérnökök asztalán vannak.
Megvan a fővárosi költségvetés az év végéig, a kormány pedig kedvezményes lakáshitelt és az állami cégeknél folytatódó spórolást jelentett be. Eközben a nemzetközi színtéren arra készülnek, mi lesz, amikor hamarosan lejár a vámháború három hónapos tűzszünete.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A rendezőtrió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk.