Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az utcaképet évtizedek óta meghatározó, remek ár-érték arányú modellt kivonja kínálatából a Ford.
A Ford európai részlegének kommunikációs vezetője elismerte a Motor1 oldal érdeklődésére, hogy idén novemberben véget ér a Focus gyártása a németországi Saarlouisban. Az első generációs modell 1998-as debütálása után hamar Az év autója lett, és azóta is az egyik legmeghatározóbb modell a kompakt kategóriában.
Az utóbbi években azonban a Ford fokozatosan kivonult a hagyományos személyautók piacáról, eltűnt a Mondeo és a Fiesta is. Mindez meg is látszik a számokon, a nagy volumenű modellek eltűnésével a vállalat eladásai 2024-ben 17 százalékkal 426 307 darabra estek vissza, miközben a piaci részesedése 4 százalékról 3,3 százalékra csökkent a Hyundai–Kia-páros mögött.
Az autóipari trendek és a változó fogyasztói igények mellett a Focus megszüntetésének fő oka az alacsony nyereségesség volt, amelyet Jim Farley vezérigazgató is elismert. A Ford stratégiája jelenleg, hogy az elektromos modellek mellett az ikonikus, magasabb haszonkulcsú modellekre, például a Broncóra és a Mustangra összpontosít.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.