A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A Grand Prix pálya 12-es kanyarja mostantól a kínai márka nevét viseli.
A Xiaomi partnerségi megállapodást kötött a Nürburgring versenypályával, amely keretében a kínai gyártó hivatalos fejlesztési és promóciós jogokat kapott a pályán. A megállapodás részeként a Grand Prix pálya 12-es kanyarja, amely egy gyors, technikás balos, mostantól „Xiaomi-kanyar” néven fut, és a márka nagy reklámfelülettel a legendás Nordschleifén is megjelenik. Mindez szorosan kapcsolódik az SU7 Ultra elektromos szedánhoz, amely nemrég rekordidőt futott a pályán.
A Xiaomi ezzel nemcsak márkaépítésbe kezdett Európa egyik legismertebb pályáján, hanem technológiai fejlesztéseit is ide helyezi: a Nürburgring mostantól hivatalos tesztközpontként szolgál az elektromos modelljeik számára. A cég az SU7-családdal komoly növekedést mutat: áprilisban 28 ezer autót szállítottak le, az éves cél 350 ezer darab.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.