Annyira nyomul a Xiaomi az autóiparban, hogy megvették a Nürburgring egyik kanyarját
A Grand Prix pálya 12-es kanyarja mostantól a kínai márka nevét viseli.
HVG
A Xiaomi partnerségi megállapodást kötött a Nürburgring versenypályával, amely keretében a kínai gyártó hivatalos fejlesztési és promóciós jogokat kapott a pályán. A megállapodás részeként a Grand Prix pálya 12-es kanyarja, amely egy gyors, technikás balos, mostantól „Xiaomi-kanyar” néven fut, és a márka nagy reklámfelülettel a legendás Nordschleifén is megjelenik. Mindez szorosan kapcsolódik az SU7 Ultra elektromos szedánhoz, amely nemrég rekordidőt futott a pályán.
A kínai gyártónál igencsak komolyan gondolják a terjeszkedést.
A Xiaomi ezzel nemcsak márkaépítésbe kezdett Európa egyik legismertebb pályáján, hanem technológiai fejlesztéseit is ide helyezi: a Nürburgring mostantól hivatalos tesztközpontként szolgál az elektromos modelljeik számára. A cég az SU7-családdal komoly növekedést mutat: áprilisban 28 ezer autót szállítottak le, az éves cél 350 ezer darab.
Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.