Csődbe ment egy norvég fapados légitársaság négy leányvállalata
Majdnem ötezer ember kerülhet utcára.
Majdnem ötezer ember kerülhet utcára.
A kormányközeli Magyar Nemzet csak arról számolt be, készül az terminál, még az idén elbúcsúzhatunk a mostani bádogtermináltól.
Fényezetlen műanyag elemek, fehér alapszín és acélfelnik a lehető legolcsóbbra alakított új Volkswagenen.
A kényelmesnek mondott állószékekkel forradalmasítanák a légi közlekedést.
Az új épületszárnyat a jelenlegi B terminálon keresztül érik majd el az utasok.
Szeptember 15-től kénytelen leállítani járatait a Norwegian Air Írország és Észak-Amerika között, mert 18 Boeing 737 MAX várja egyelőre hiába a felszállási engedélyt. Ezért a pénzügyi gondokkal küzdő cég kétéves haladékot kényszerült kérni egy 380 millió dolláros kötvénycsomagra. Vagyis most a kötvénytulajdonosok kezében van a Norwegian Air élete.
Nem válaszolt egyértelműen a TEK arra a kérdésre, hogy az újabban fapados repülőn utazgató Orbán Viktort ilyen esetekben is védik-e. Ugyanakkor úgy tűnik, nem is volt teljes mértékben "egyszerű utas" a miniszterelnök.
Pár héten belül kétszer is fapados járattal utazott a kormányfő, aki korábban büszkén vállalta, hogy 30 éve veszi igénybe baráti üzletemberek magánrepülőit. Nemrég mutattuk be a fotót a milánói reptéren lekapott, utastársakkal vegyülő Orbánról, akit ezúttal akkor örökítettek meg, amikor az oroszországi nyaralásáról tért haza – ismét a Wizz Air járatát választva.
A Mercedes valaha készült legnagyobb SUV modellje így mutat alapáras, pontosabban jelentősen alapár alatti kivitelben.
A cég a 2019. téli menetrendben bővíti a Magyarországról elérhető városok számát.
Az AvtoVAZ a korábbiaknál is szélesebb rétegek számára szeretné elérhetővé tenni legújabb modelljét.
A légitársaság a személyzet számos munkabeszüntető akciója miatt törölt járatok ellenére is 8 százalékkal 139,2 milliós rekordra növelte tavaly utasforgalmát.
Az utóbbi három év egyik sikersztorija az övék volt: két számjegyű forgalomnövekedést produkáltak, 30-50 százalékkal olcsóbban adták a jegyeket, mint a klasszikus nagy társaságok. Most viszont fordulhat a kocka.
250 euró, vagyis 222 font jár minden olyan légi utasnak, akit érvényes jeggyel a földön a hagyott a légitársaság anélkül, hogy erről előzetesen értesítette volna. Ezt az uniós jogszabályt idézte a brit Polgári Légiforgalmi Hivatal, amely jogi szankciókkal fenyegette meg a Ryanairt, amely 100 ezer brit utast hagyott a repülőtéren kompenzáció nélkül a nyári sztrájkok idején.
Nem igaz, hogy családokat szétültetünk - mondja a Wizz Air foglalási rendszeréről a cég alapító-vezetője, aki a HVG-nek interjúban arról is beszélt, miért nem bánja, hogy kemény vezetőnek tartják, és arról is, hogy miért nem érzi úgy, hogy - volt malévosként - ő ásta meg a Malév sírját.
A légitársaság frissíti a foglalási rendszerét, ezért szerda délutántól csütörtök hajnalig sem a weboldala, sem a mobilos applikációja nem fog működni.
Az olasz versenyhatóság utasította a cégeket, hogy függesszék fel új gyakorlatukat, amely alapján az utasok csak egy kis méretű csomagot vihetnek fel ingyen a fedélzetre.
Hat százalékkal, 841,5 millió euróra csökkent a Ryanair ír diszkont légitársaság adózott eredménye a cég szeptember végével záródott második pénzügyi negyedévében.
A Primera Air valószínűleg túl gyorsan próbált meg betörni a transzatlanti piacra, ez okozta a vesztét.
Az idegenforgalmi vonzerő által odacsábított turisták millióinak rohamát nyögik Európától Ázsiáig a felkapott városok és üdülőhelyek. A kirívó viselkedés büntetése mellett már felvetődött a szívesen látottak számának korlátozása is.