Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Tavaly már minden második uniós vállalkozás használt valamilyen közösségi oldalt, a magyar cégek viszont a sereghajtók közé tartoznak.
A közösségi média használata Máltán a legnépszerűbb a cégek körében (84 százalék), azután Dánia (75 százalék), majd Hollandia következik 73 százalékkal – derül ki az Eurostat friss adataiból.
Negyven százalék alatt mindössze négy ország található, közöttük Magyarország, ahol 38 százalékot mértek a kutatók.
Igaz, ez is előrelépés a 2014-es 26 százalékhoz képest, ám így is csak Lengyelország (37 százalék), Bulgária (34 százalék) és Románia (33 százalék) van mögöttünk a rangsorban.
Az, hogy Magyarországon 2014 óta 12 százalékot növekedett a közösségi média használata, ugyancsak a sor végére elég, ennél lassabban csak Bulgáriában (6 százalék), illetve Írországban, Portugáliában, Romániában és Szlovéniában (mind 11 százalék) nőtt a használat.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Túlélte önmagát és még mindig nem halt meg egészen az internet hőskorának keskenysávú, telefonfüggő, analóg kapcsolatfelépítése. Hogyan is működött a modem, és mi volt az akusztikus csatoló?
Földes András riportja Munkácsról.
A hánykolódó gép sötétbe borult fedélzetén sikoltoztak az utasok.
Kis magyar abszurd – írja Hadházy Ákos.
Egyre jobban hasonlít a valóság az 1984-re.
„Meglátom majd, hogy kinek a hibája.”