szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Tavaly már minden második uniós vállalkozás használt valamilyen közösségi oldalt, a magyar cégek viszont a sereghajtók közé tartoznak.

A közösségi média használata Máltán a legnépszerűbb a cégek körében (84 százalék), azután Dánia (75 százalék), majd Hollandia következik 73 százalékkal – derül ki az Eurostat friss adataiból.

Negyven százalék alatt mindössze négy ország található, közöttük Magyarország, ahol 38 százalékot mértek a kutatók.

Igaz, ez is előrelépés a 2014-es 26 százalékhoz képest, ám így is csak Lengyelország (37 százalék), Bulgária (34 százalék) és Románia (33 százalék) van mögöttünk a rangsorban.

©

Az, hogy Magyarországon 2014 óta 12 százalékot növekedett a közösségi média használata, ugyancsak a sor végére elég, ennél lassabban csak Bulgáriában (6 százalék), illetve Írországban, Portugáliában, Romániában és Szlovéniában (mind 11 százalék) nőtt a használat.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.
Orbán felavatta, bezárták, eladták, most megvenné az állam

Orbán felavatta, bezárták, eladták, most megvenné az állam

Megint nőtt a halálozások száma Spanyolországban

Megint nőtt a halálozások száma Spanyolországban

„20 deka parizert, legyen szíves” – ABC-ktől a hipermarketekig

„20 deka parizert, legyen szíves” – ABC-ktől a hipermarketekig