Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tavaly már minden második uniós vállalkozás használt valamilyen közösségi oldalt, a magyar cégek viszont a sereghajtók közé tartoznak.
A közösségi média használata Máltán a legnépszerűbb a cégek körében (84 százalék), azután Dánia (75 százalék), majd Hollandia következik 73 százalékkal – derül ki az Eurostat friss adataiból.
Negyven százalék alatt mindössze négy ország található, közöttük Magyarország, ahol 38 százalékot mértek a kutatók.
Igaz, ez is előrelépés a 2014-es 26 százalékhoz képest, ám így is csak Lengyelország (37 százalék), Bulgária (34 százalék) és Románia (33 százalék) van mögöttünk a rangsorban.
Az, hogy Magyarországon 2014 óta 12 százalékot növekedett a közösségi média használata, ugyancsak a sor végére elég, ennél lassabban csak Bulgáriában (6 százalék), illetve Írországban, Portugáliában, Romániában és Szlovéniában (mind 11 százalék) nőtt a használat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.