szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A szósz világnapján jelent meg a brit cég különkiadása.

Június 5-én, a nemzetközi ketchup napon mutatták be Heinz különkiadású szószát, az Ed Sheerannel reklámozott „Edchup”-ot.

A 150 éves élelmiszeripari cég közös termékén egy, a brit zenészre hasonlító paradicsom látható, ezek az üvegek június közepén kerülnek a boltok polcaira.

Sheeran egyébként maga kérte áprilisban, hogy keresse meg a Heinz egy együttműködés érdekében. Az biztos, hogy a márka új arca elkötelezett a termék iránt, a bal felkarján régóta hord egy tetoválást a híres ketchup csomagolásáról.

Ed Sheerannek július 12-én jelenik meg az új, No. 6 Collaboration Project című albuma, melyen Justin Bieberrel és Chance The Rapperrel is énekel együtt. Magyarországon augusztus 7-én, a Sziget Fesztiválon koncertezik majd.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!