szerző:
hvg.hu

Miközben a többi közép-kelet-európai ország esetében sehol nem szerepelt a tíz legnagyobb médiakampányra költő között sem az állam.

A kormány költött messze a legtöbbet a médiában megjelent reklámra Magyarországon, derült ki egy közép-kelet-európai országok reklámköltéseit vizsgáló jelentésből, amit a 444 szúrt ki.

A dokumentum szerint a magyar állam 32 millió eurót, azaz nagyjából 10 milliárd forintot költött marketingre a médáiban, ami több mint kétszer annyi, mint bármely piaci szereplő kiadása. A második helyezett Magyar Telekom 15 millió eurót adott csak erre a célra.

A régióban nincs még egy olyan ország, ahol akár az első 10 médiakampányra költő szereplőbe bekerült volna az állam.

Mindebben ráadásul nincsenek benne a plakátkampányok, a Nemzeti Kommunikációs Hivatal csak idén a választások óta 18,7 milliárd forintot költött marketingre összesen.

Azt sem kell talán külön megemlíteni, hogy ezek a kiadások szinte mind a baráti médiumoknál landoltak.

 

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen HVG pártoló tag!

A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Tagjainknak heti exkluzív hírlevelet küldünk, rendezvényeket kínálunk, a könyveinkre és egyéb termékeinkre pedig komoly kedvezményt adunk. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! „Amikor annyira eluralkodik a mindennapi életünkön a virtualitás, üdítő igazi emberi kapcsolatokat építeni.”
K. Erna – Pártoló tag


„Régóta olvasom a HVG-t és cikkei között mindennap találok érdekfeszítőt!”
H. Szabolcs - Támogató
Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
Závecz: a Fidesz elvesztett negyedmillió szavazót

Závecz: a Fidesz elvesztett negyedmillió szavazót

Péterfalvi: Nem tartozik az adatvédelmi hatóságra, ha a tüntető diáklány tanulmányi eredményeiről ír a pártsajtó

Péterfalvi: Nem tartozik az adatvédelmi hatóságra, ha a tüntető diáklány tanulmányi eredményeiről ír a pártsajtó

Hamarosan léphet az MNB, nyakunkon a szigorítás

Hamarosan léphet az MNB, nyakunkon a szigorítás

Sztárúszóval erősít a Ferencváros

Sztárúszóval erősít a Ferencváros

Megtette bérajánlatát a sztrájkkal fenyegetett Audi

Megtette bérajánlatát a sztrájkkal fenyegetett Audi

A Golgotával nem jött be Orbánék erőpolitikája

A Golgotával nem jött be Orbánék erőpolitikája