Magyar patrióták találták ki a homoszexualitást
Érthetetlennek tűnhet, hogy a szexuális kisebbségek negatív megkülönböztetése zajlik ma Magyarországon, miközben a magyarok nem keveset tettek hozzá a homoszexualitás kultúrtörténetéhez.
Miközben a többi közép-kelet-európai ország esetében sehol nem szerepelt a tíz legnagyobb médiakampányra költő között sem az állam.
A kormány költött messze a legtöbbet a médiában megjelent reklámra Magyarországon, derült ki egy közép-kelet-európai országok reklámköltéseit vizsgáló jelentésből, amit a 444 szúrt ki.
A dokumentum szerint a magyar állam 32 millió eurót, azaz nagyjából 10 milliárd forintot költött marketingre a médáiban, ami több mint kétszer annyi, mint bármely piaci szereplő kiadása. A második helyezett Magyar Telekom 15 millió eurót adott csak erre a célra.
A régióban nincs még egy olyan ország, ahol akár az első 10 médiakampányra költő szereplőbe bekerült volna az állam.
Mindebben ráadásul nincsenek benne a plakátkampányok, a Nemzeti Kommunikációs Hivatal csak idén a választások óta 18,7 milliárd forintot költött marketingre összesen.
Azt sem kell talán külön megemlíteni, hogy ezek a kiadások szinte mind a baráti médiumoknál landoltak.
Érthetetlennek tűnhet, hogy a szexuális kisebbségek negatív megkülönböztetése zajlik ma Magyarországon, miközben a magyarok nem keveset tettek hozzá a homoszexualitás kultúrtörténetéhez.
A szombati Pride felvonulásról tart nemzetközi sajtótájékoztatót Karácsony Gergely főpolgármester és Hadja Lahbib, esélyegyenlőségért felelős uniós biztos. Kövesse az eseményt a hvg.hu-n.
A Tisza Párt elnöke arra kérte a magyar rendőröket, hogy a szombati Pride-on a magyar embereket védjék meg.
Az Európai Bizottság a szervezés egyes elemei miatt eljárást indíthat.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
Kozma Ákost már két jogerős ítéletben kötelezték, hogy tárja fel, jogszerűen utasította-e el egy hatóság egy 5 éves gyermek ellátását. Mindhiába.
Egy Facebook-csoportba töltötték fel a felvételt.