Mostantól többen játszhatnak Unót a családjukkal, a barátaikkal: a kártyajátékot gyártó Mattel kedden bejelentette, hogy piacra dobja az Egyesült Államokban a Braille-írással készült paklit is.
Amerikában több mint hétmillió vak és gyengénlátó ember él. A Mattel a National Federation of the Blinddal működött együtt, hogy minden részletet a legaprólékosabban dolgozzanak ki.
"A tény, hogy egy vak ember képes mostantól szintén vak, vagy akár látó családtagjaival vagy barátaival játszani, jelentősségteljes dolog a közösségünk számára" - mondta Mark Riccobono, a szövetség elnöke.
Mostantól többen játszhatnak Unót a családjukkal, a barátaikkal: a kártyajátékot gyártó Mattel kedden bejelentette, hogy piacra dobja az Egyesült Államokban a Braille-írással készült paklit is.
Amerikában több mint hétmillió vak és gyengénlátó ember él. A Mattel a National Federation of the Blinddal működött együtt, hogy minden részletet a legaprólékosabban dolgozhassanak ki.
"A tény, hogy egy vak ember képes mostantól szintén vak, vagy akár látó családtagjaival vagy barátaival játszani, nagyon jelentős a közösségünk számára" – mondta Mark Riccobono, a szövetség elnöke.
Az új Uno csomagolásán, a pakli hátulján és a benne lévő minden egyes kártya sarkában Braille-pontok vannak.
Ez már a Mattel sokadik lépése, amivel igyekszik a játékait minél befogadhatóvá tenni: múlt héten jelentették be, hogy jönnek a gendersemleges Barbie-babák, előtte pedig műlábas és kerekesszékes Fashionista-babákkal szélesítették a termékpalettát.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: