Kézi váltó és szívó V12 a legújabb szupersportkocsiban

A hátsókerék-hajtást alacsony tömeggel kombináló Garagisti GP1 maximálisan a vezetési élményre van kihegyezve.

  • HVG HVG
Kézi váltó és szívó V12 a legújabb szupersportkocsiban

A Garagisti nevezetű brit cég előrukkolt első termékével, mely nem más, mint a GP1 típusjelzésű szupersportkocsi.

Az alacsony építésű és mindössze 1 tonna tömegű újdonság mozgatásáról egy 6,6 literes V12-es szívó benzinmotor gondoskodik, mely egy hatfokozatú kézi váltón keresztül kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.

Garagisti GP1
Garagisti
Garagisti GP1
Garagisti

A korábban Bugattikat és Rimacokat tervezett Angel Guerra által dizájnolt GP1 800 lóerős teljesítménye mellé 700 Nm-es csúcsnyomaték társul, a menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek.

A Brembo fékrendszerrel és Öhlins felfüggesztéssel felvértezett, minimalista műszerfalas kocsiból mindössze 25 példányt terveznek gyártani, az árcédulán mintegy 1,3 milliárd forintos összeg szerepel.

Garagisti GP1
Garagisti
Garagisti GP1
Garagisti
Garagisti GP1
Garagisti
Garagisti GP1
Garagisti
Garagisti GP1
Garagisti
Garagisti GP1
Garagisti
Garagisti GP1
Garagisti