Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az európai adósságválság miatt a németek egyre szkeptikusabbak az euró megítélését illetően, a megkérdezettek fele mondta azt, hogy szívesen visszacserélné az eurót márkára, 48 százalékuk viszont a közös európai pénz mellett tette le voksát.
A legutóbbi Emnid-felmérés adatait a Focus magazin tette közzé. Egy évvel ezelőtt 50 százalék szavazott az euróra, és 47 százalék a német márkára.
Az euró legfőbb kritikusai a szabaddemokraták köréből kerülnek ki: a liberális szavazók 70 százaléka látná ismét szívesen a márkát fizetőeszközként. A szociáldemokrata párt hívei között 53 százalékra, a baloldaliak között 52 százalékra tehető a "márkahűség".
Németország euróövezeti tagságáról is megoszlanak a vélemények: a megkérdezettek 46 százaléka mondta azt, hogy számára előnyökkel járt a tagság, 40 százalékot hátrányosan érintett.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral. A fejlesztők most is abban reménykedtek, hogy az állam kisegíti őket, Peking azonban csalódást keltett. A kínaiak igazi problémáját azonban semmilyen tőkeinjekció nem tudná megoldani.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”