Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az ajánlat 5,8 milliárd euróra értékeli a nagykereskedelmi láncot.
Egy cseh és egy szlovák milliárdos üzletemberé, Daniel Kretinskyé illetve Patrik Tkacé az a cég, amely felvásárolná a Magyarországon is jelen lévő, német gyökerű Metro áruházláncot. Az EP Global Commerce már csaknem egy évvel ezelőtt szerzett 7,3 százalékos részesedést a müncheni székhelyű nagykereskedő cégben, pénteken pedig bejelentette, hogy a Metro összes részvényére ajánlatot tett – közölte a Reuters.
Az EP Global a törzsrészvényekért 16, az elsőbbségi papírokért 13,8 eurót adna, ami jó harmadával több a pénteki tőzsdei záróárfolyamnál, összességében pedig 5,8 milliárd euróra értékeli a Metrót.
A hírügynökség úgy tudja, a kereskedőhálózat igazgatósága és felügyelőbizottsága a következő napokban mond véleményt a potenciális ügyletről.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Sikeresen elstartolt a Kennedy Űrközpontból a SpaceX Dragon űrkapszulája, a fedélzetén négy űrhajóssal, köztük a magyar Kapu Tiborral.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Kapu Tibor és három űrhajóstársa már a SpaceX űrhajójában várja, hogy útnak indulhasson a 14 napos küldetésére.
A Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
Kreitler-Sas Máté azt mondta, hogy nem fizet az énekesnek és szürreálisnak tartja, hogy az a Delhusa Gjon akarja beperelni, aki notóriusan megsértette a közlekedési szabályokat Újbudán.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
A legtöbb hirdetést a tankerületi központok adták fel.
Kiteljesedik a dinamikus árazás, akár napról napra változhat a nagykereskedelmi ár, s annak nyomán a kiskereskedelmi ár.