Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az átlagos ügyfél idén még egyszer sem, vagy legfeljebb egyszer volt a bankjában.
Egyre kevesebb alkalommal intézik az ügyeiket az emberek személyesen a bankban – derül ki a Világgazdaság összeállításából. A CIB lakossági ügyfelei például átlagosan 1,5 alkalommal járnak évente a bankfiókban, az OTP-sek pedig évente háromszor mennek be a bankba.
A Budapest Bank és az MKB arról számolt be: évente nagyjából 10 százalékkal csökken a pénztári műveletek száma. Az OTP-nél négy év alatt 20, a CIB-nél öt év alatt 32 százalékos a visszaesés. A Raiffeisentől azt válaszolták, hogy a pénztári szolgáltatásoknál nem lehet egyértelmű tranzakciószám-csökkenésről beszámolni, régiónként eltérő a helyzet.
Egészen mások a szokások a Takarék csoportnál. Ott a kisebb településeken élő ügyfelek jellemzően havonta mennek be a fiókba, egyszerű tranzakciókat végrehajtani, például pénzt vesznek fel, befizetnek, vagy épp betétet kötnek le. A nagyobb városokban élő Takarékbank-ügyfelek ugyanezeket a szolgáltatásokat inkább már a neten bonyolítják le.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az egyetem ki sem írt nyílt pályázatot, azt állítják, nem lett volna más alkalmas jelölt.
Nem klasszikus közéleti-politikai sajtótermék, de egymillió példányban szórják szét.