Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Meg is célozták gyorsan a világelsőséget.
Míg a nyugati világ nagy repülőterein alig-alig van forgalom, addig Kínában a negyedik negyedévben már a 2019-es szint 94,5 százalékát érte el a belföldi légi közlekedés – büszkélkedik a China Daily.
Összességében 420 milliós utasforgalommal dicsekedhetett tavaly a kínai légi közlekedés, amely már 15 éve tartja az ezüstérmes helyet az Egyesült Államok mögött. Pekingben azonban, ahogy szinte minden területen, itt is megcélozták az első helyet.
"Ehhez mindenekelőtt a legnagyobb nemzetközi repülőterek kapacitását kell növelnünk" – nyilatkozta a Kínai Légiforgalmi Egyetem egyik professzora. Oujang Csie szerint elsősorban Peking, Sanghaj és Kanton nemzetközi repülőtereit kell fejleszteni a közeljövőben.
Kína tavaly 128 állammal kötött légiforgalmi egyezményt, ami a reményeik szerint új perspektívát jelent a kínai légi forgalom számára. "A kínaiak egy része a csendes-óceáni szigeteken nyaralhat a jövőben Európa helyett" – mondja a professzor.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A második kézbesítés körül azonban van némi ellentmondás.