Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Meg is célozták gyorsan a világelsőséget.
Míg a nyugati világ nagy repülőterein alig-alig van forgalom, addig Kínában a negyedik negyedévben már a 2019-es szint 94,5 százalékát érte el a belföldi légi közlekedés – büszkélkedik a China Daily.
Összességében 420 milliós utasforgalommal dicsekedhetett tavaly a kínai légi közlekedés, amely már 15 éve tartja az ezüstérmes helyet az Egyesült Államok mögött. Pekingben azonban, ahogy szinte minden területen, itt is megcélozták az első helyet.
"Ehhez mindenekelőtt a legnagyobb nemzetközi repülőterek kapacitását kell növelnünk" – nyilatkozta a Kínai Légiforgalmi Egyetem egyik professzora. Oujang Csie szerint elsősorban Peking, Sanghaj és Kanton nemzetközi repülőtereit kell fejleszteni a közeljövőben.
Kína tavaly 128 állammal kötött légiforgalmi egyezményt, ami a reményeik szerint új perspektívát jelent a kínai légi forgalom számára. "A kínaiak egy része a csendes-óceáni szigeteken nyaralhat a jövőben Európa helyett" – mondja a professzor.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.