Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
50-100 százalékkal több WC-papírt, zsebkendőt és papírtörlőt adnak el a hipermarketekben most, mint mielőtt a kormány járványügyi szigorítást jelentett be.
Jelentősen megugrott a higiéniai papírtermékek iránti kereslet, a hipermarketekben 50-100 százalékkal több WC-papírt, papír zsebkendőt, háztartási papírtörlőt vásároltak, amióta a kormány járványügyi korlátozásokat jelentett be a múlt héten közölte a Vajda-Papír Kft. az MTI-vel. Hétfő óta több boltnak zárva kell tartania, de az élelmiszerüzletek, ahol lehet WC-papírt is venni, ugyanúgy nyitva tarthatnak, mint eddig.
A kisebb üzlethálózatokban a növekedés nagyjából 15 százalékos – mondta Vajda Attila, a társaság ügyvezető igazgatója. Hozzátette: teljes létszámmal dolgoznak, a gyártás folyamatos a dunaföldvári, székesfehérvári és a budapesti gyáregységben is, éjjel-nappal a hét minden napján.
A termékek ára várhatóan nőni fog, egyes termékeknél már márciusban is 5-10 százalékos áremelkedés tapasztalható, ezt az alapanyagok drágulásával indokolta.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.