Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A román autógyártás három éve döntögeti saját rekordjait. A magyar autóipar visszaesik.
Rekordszámú személygépkocsit gyártottak Romániában 2024-ben – írja a Ziarul Financiar. A két romániai autógyártó, a Renault tulajdonában lévő Automobile Dacia és a Ford Otosan termelése 560 670 személygépkocsit tett ki, ami hozzávetőleg 9 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi értéket. Az Automobile Dacia 310 ezer gépjárművet gyártott, a Ford Otosan pedig 250 670 darabot. Utóbbi szintén abszolút rekord, a korábbi csúcsot a 2022-es 195 237 egység jelentette.
A Ford termelése csaknem 32 százalékkal nőtt az előző évhez képest, míg a Daciáé 4 százalékkal csökkent. A romániai autóipar termelése az elmúlt három év mindegyikében rekordot döntött.
Eközben a magyar gazdaság tavaly mindössze 0,5 százalék körüli növekedést produkált – jelentős részben az ipar, azon belül az autó- és akkuipar visszaesése miatt. Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a nehézségekért a német gazdaság gyenge teljesítményét teszi felelőssé.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.