Elrendelték 2600 Boeing 737-es átvizsgálását az oxigénmaszkok miatt
A légitársaságoknak 150 napjuk van lecserélni a hibás alkatrészeket.
A légitársaságoknak 150 napjuk van lecserélni a hibás alkatrészeket.
A nemzetgazdasági miniszter azt szeretné, hogy olcsóbban árulják a benzinkutakon, az ágazat szereplői pedig azt, hogy a régiós átlagot ne úgy számolják, ahogy eddig.
Alig tudnak visszaadni a boltosok aprót, mert a pénzérmék jelentős része elkallódik. A belga pénzügyminisztérium kampányt indított ezek elköltésére.
A légiforgalmi irányítók szerint a járatkésések és a légi közlekedés problémáinak megoldásához a légitársaságok és az irányítók közötti együttműködés kulcsfontosságú lenne, jelenleg azonban a légitársaságok kihasználják jobb érdekérvényesítő képességüket, és rájuk tolják a felelősséget.
Akciótervet és megoldási javaslatokat vár tőle a légi közlekedési káosszal kapcsolatban a nemzetgazdasági miniszter.
Az állampapírokra ráunt kalandvágyók örömére a jelenlegi árupiaci szuperciklus rengeteg befektetési lehetőséget hozott, ám nem könnyű eldönteni, mihez és mikor nyúljon az ember.
Kedd este nyolckor lezárják az előregisztráció lehetőségét a Napenergia Plusz Programban, de előtte még közel másfélszeresére emelik a keretét.
Nem örültek a befektetők a különadók meghosszabbításának, és annak sem, hogy a bankok újabb sarcokat kapnak a nyakukba.
Ahogy várható volt, a választások után a kormány megszorításokat vezet be. A gazdaság döcög, a költségvetési hiány június végén már 2 656,4 milliárd forint volt, ami az eredeti éves előirányzat 105,6 százaléka. A kormány 400 milliárd forint pluszbevételt vár az idei évre a bejelentett megszorításoktól.
Marad a bankadó, a kiskereskedelmi adó, az extraprofitadó, sőt, a bankok újabb sarcot kapnak a nyakukba a békepárti kormánytól, amely védelmi hozzájárulásnak nevezi mindezt. Emelik a tranzakciós illetéket, és lesz valutaváltási illeték is.
A másfél fokos átlagos melegedési mértéket kellene tartanunk a század végéig, ha el akarjuk kerülni a klímaváltozás legdurvább hatásait. Már egy éve folyamatosan nem sikerül.
Elismerte a Boeing, hogy félrevezette a légügyi hatóságokat, durva bírságot fizethet, de megúszhatja, hogy bíróság elé citálják a 737 Maxok 346 halálos áldozattal járó légi szerencsétlenségei miatt.
A nemzetgazdasági miniszter maga hozott rendeletet arról, hogy a honvédelmi miniszter helyett ő gyakorolja az állami cég tulajdonosi jogait.
Az euróbevezetés egyetlen feltételét sem teljesíti Magyarország jelenleg, valamennyi uniós vetélytársánál távolabb van a közös valuta átvételétől – derül ki az Európai Bizottság és az EKB friss jelentéséből.
Annyi a késés a repülésben, hogy már a politikusok is elkezdtek megoldást követelni; a benzin újra drágul; élesedett az EU büntetővámja a kínai e-autókra. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Érdemes a korai járatokra foglalni vagy felkészülni az akár több órás reptéri várakozásra – mondta az állami tulajdonú Budapest Airport egyik vezetője.
A német autóipari szövetség a büntetővám hatályba lépése előtt figyelmeztette az EU-t, hogy a szabályozás hosszú távon az európai gyártóknak árt.
Révész Máriusz államtitkár méltatta a hajdú-bihari önkormányzatot, amiért a megpályázott összeget egyetlen, nagy projektre fordítják. A Hortobágyi Nemzeti Park igazgatója szerint a beruházással nem sérül a környezet.
Szijjártó Péter szerint optimistán nyilatkozott, ám van egy kis gond.
A befektetésekben a kamatos kamat a legjobb barátunk, hosszú távon sok millió forint nyereség múlhat ezen az egyetlen tényezőn. A Bankmonitor most bemutatja, hogy mennyi pénzről maradt le az, aki halogatta a hosszú távú befektetése elindítását, így elszalasztotta az elmúlt évek hozamait.