Megjelent az új készpénztörvény! Milyen kötelezettségekkel kell számolniuk a cégeknek?
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
A BKK azt írja, a gyalogátkelőhelyeket a Blaha Lujza téri zebrák átadásának sikere inspirálta.
Három új akadálymentes gyalogos-átkelőhelyet adtak át a Nyugati térnél – olvasható a BKK közleményében.
Közvetlen összeköttetést kapott a Teréz körút és a Szent István körút között az északi és a déli oldal, valamint a Váci út és a Bajcsy-Zsilinszky út a Szent István körút felőli részen. Az átkelőkkel egyidőben kerékpáros-átvezetések is létesültek.
Szeptember elejétől a Nyugati pályaudvaron zajló felújítások miatt a hozzátartozó aluljáró rész le lett zárva, így csak a csarnokon keresztül tudják elérni a vágányokat. A BKK közleménye szerint az átkelőhelyek segíteni fogják az aluljáró igénybevétele nélküli közlekedést is.
A Nyugati tér a főváros egyik legforgalmasabb csomópontja, a BKK szerint évtizedek után a vak és gyengénlátók, az idősek, a babakocsival közlekedők és a bőrönddel utazók számára is biztonságossá vált.
A közlemény szerint a Nyugati téri átkelőhelyeket többek között a Blaha Lujza téri zebrák pozitív fogadtatása is segítette. A Blaha Lujza térre kihelyezett zebrák, amiket Karácsony Gergely főpolgármester adott át, a kormánymédia szerint csak tovább nehezítették az autósok dolgát. A gyalogátkelőhelyek átadásakor a tér felújítás alatt állt, amit a legtöbb NER lap úgy aposztrofált, a lassú átépítés tökéletes lenyomata Karácsony „teszetosza” politikájának. A zebrák miatt pedig „jóval hosszabb ideig tart a piros az autósoknak”.
Vitézy Dávid volt közlekedésért felelős államtitkár januárban egy, a fővárosi önkormányzatnál dolgozó fejlesztési tanácsadó szavait cáfolva kijelentette: bármit is állítsanak, nem a gyalogosok okozzák a dugót és a légszennyezést, hanem az autósok. Vitézy továbbá arról írt, a Blaha Lujza téri zebrákra szükség van.
A BKK közleménye hozzáteszi, a tavalyi adatokhoz képest 20 százalékkal nőtt a reggeli csúcsórában a gyalogosok száma.zCast - Vitézy Dávid: Ha jó alternatívát csinálunk, az emberek maguktól le fogják tenni az autót
Miért nem lehet Budapesten kezdeni a budapesti autóprobléma megoldását? Hogyan állít használható példát London és Prága a magyar fővárosnak? Ki kéne-e árusítsuk a vágányainkat? Van-e autósüldözés, lehet-e dugódíj? Fenntarthatósági podcastunk évadnyitójában Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár és egykori BKK- és BFK-vezér válaszolt az elmúlt hónapok legégetőbb közlekedési kérdéseire és vetítette előre nemzetközi példákon keresztül, hogy jó szakpolitikával milyen szerepe lehetne a tömegközlekedésnek egy fenntartható jövőben.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.
Még mindig nem örök, de a most várhatónál hosszabb és egészségesebb életet ígérnek a longevity módszerei.
Karácsony Gergely azt mondta, hogy az övé a politikai, illetve a jogi felelősség és szívesen bíróság elé áll, hogy ott védje meg az igazát.
Sokszor kipróbált eszközökkel, ígéretekkel és kedvezményekkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány.
A lyuk beomlott, és maga alá temette a 17 éves Riccardo B.-t.
Az eddigi vizsgálatok szerint mindkét hajtómű üzemanyagszabályozói ki voltak kapcsolva, ami magyarázhatja, miért zuhant le a gép.