Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Lázár szerint világszínvonalú lesz a Közlekedési Múzeum, Vitézy erre úgy reagált, hogy a helyszín egy kamionpihenőnek talán alkalmas lenne, országos múzeumnak biztosan nem.
Ismét egymásnak feszült Vitézy Dávid és Lázár János, miután az építési és közlekedési miniszter közzétette vasárnap, hogy megszületett a Közlekedési Múzeum ötletpályázatának eredménye. A bejegyzésben azt írta Lázár, hogy modern, jövőbe mutató épületegyüttes 3D mozitermet, éttermet, konferencia- és rendezvényteret, valamint oktatási központot is magában foglal majd.
„Célunk egy emblematikus, a legmodernebb múzeumtechnológiai követelményeknek megfelelő, világszínvonalú intézmény megteremtése a vidék fővárosában, Debrecenben” – áll a posztban.
Vitézy erre úgy reagált, hogy ha a hozzá nem értés fájna, Lázár János megállás nélkül ordítana. Úgy véli, a pusztán Budapest-gyűlöletből eredő rombolási vágyának újabb torzszüleménye, hogy a 126 éves Közlekedési Múzeum elköltöztetése erőszakkal Budapestről Debrecenbe, de ott se akárhová: egy mindentől távoli kies autópálya-csomópontba, ahol még tömegközlekedés sincs.
Ez a helyszín egy kamionpihenőnek talán alkalmas lenne, országos múzeumnak biztosan nem”
– írta a fővárosi politikus, aki szerint ebből is látszik, mennyit ér az építészeti törvényük, amire nemrégiben Lázár államtitkára is hivatkozott a Portfolió-vitánkban. „A törvény szerint ugyanis tilos zöldmezős beruházást csinálni, ha van alkalmas barnamezős terület – itt aztán van, a tervek is készen vannak, hogy az Északi Járműjavító gyönyörű történeti csarnokaiban kapjon helyet a múzeum. De nem, csak azért sem, mert a lényeg, hogy Budapest és a fővárosiak tanulják meg, hol a helyük – még akkor is, ha mellékhatásként ezzel mondjuk egész Nyugat-Magyarország is megtanulja, hisz az ország feléből a bécsi múzeum közelebb lesz, mint a debreceni”.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.