Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Lázár szerint világszínvonalú lesz a Közlekedési Múzeum, Vitézy erre úgy reagált, hogy a helyszín egy kamionpihenőnek talán alkalmas lenne, országos múzeumnak biztosan nem.
Ismét egymásnak feszült Vitézy Dávid és Lázár János, miután az építési és közlekedési miniszter közzétette vasárnap, hogy megszületett a Közlekedési Múzeum ötletpályázatának eredménye. A bejegyzésben azt írta Lázár, hogy modern, jövőbe mutató épületegyüttes 3D mozitermet, éttermet, konferencia- és rendezvényteret, valamint oktatási központot is magában foglal majd.
„Célunk egy emblematikus, a legmodernebb múzeumtechnológiai követelményeknek megfelelő, világszínvonalú intézmény megteremtése a vidék fővárosában, Debrecenben” – áll a posztban.
Vitézy erre úgy reagált, hogy ha a hozzá nem értés fájna, Lázár János megállás nélkül ordítana. Úgy véli, a pusztán Budapest-gyűlöletből eredő rombolási vágyának újabb torzszüleménye, hogy a 126 éves Közlekedési Múzeum elköltöztetése erőszakkal Budapestről Debrecenbe, de ott se akárhová: egy mindentől távoli kies autópálya-csomópontba, ahol még tömegközlekedés sincs.
Ez a helyszín egy kamionpihenőnek talán alkalmas lenne, országos múzeumnak biztosan nem”
– írta a fővárosi politikus, aki szerint ebből is látszik, mennyit ér az építészeti törvényük, amire nemrégiben Lázár államtitkára is hivatkozott a Portfolió-vitánkban. „A törvény szerint ugyanis tilos zöldmezős beruházást csinálni, ha van alkalmas barnamezős terület – itt aztán van, a tervek is készen vannak, hogy az Északi Járműjavító gyönyörű történeti csarnokaiban kapjon helyet a múzeum. De nem, csak azért sem, mert a lényeg, hogy Budapest és a fővárosiak tanulják meg, hol a helyük – még akkor is, ha mellékhatásként ezzel mondjuk egész Nyugat-Magyarország is megtanulja, hisz az ország feléből a bécsi múzeum közelebb lesz, mint a debreceni”.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.