szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az IMIGe Hungária Kft. aktivizáló kampányként országos kvízjátékot hirdetett a legnagyobb középiskolákban. A játék osztályok között zajlik és 2 fordulóból áll, melyek során egy logikai, egy műveltségi és egy nyelvtani tesztet kell a diákoknak megoldaniuk.

A kvízjáték célja többek között az, hogy a médiatulajdonos cég megerősítse partneri kapcsolatát a középiskolákkal, és plusz szolgáltatást nyújtson mind az intézmény, mind pedig a célcsoport felé. A játék során a diákok egy kérdőívet is kitöltenek, melynek későbbi eredményei elősegítik a 14-18 éves korosztály alaposabb megismerését fogyasztói és médiahasználati szokások szempontjából. A kvízt a cég saját iskolai eszközein hirdette meg (ingyenes képeslap és plakát).

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Itthon

A legtöbb kórházi és iskolai büfé szabálytalanul működik

Kiemelt fontossággal vizsgálta a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség az oktatási-és egészségügyi intézményekben működő büfék működését és azt tapasztalta, hogy az érintett egységek 87 százalékánál kellett valamilyen szabálytalanság miatt intézkedni.